Blog do zrecenzowania - Wyniki

No siema.

Jest to tabela moich propozycji - blogów do zrecenzowania. Jak widać zwyciężył blog genialnej Akemii.
Gratuluję wszystkim nominowanym i życzę szczęścia następnym razem.
Już odpowiadam na nurtujące Was wszystkich pytanie: Czym kierowałam się przy wyborze blogów.
Są to blogi moich czytelników, są to blogi które czytam - po prostu. Zaspokoiłam Waszą ciekawość?
Recenzja będzie zawierać w sobie wszystko, co recenzja zawiera. Kiedy się pojawi? Myślę, że aby moja praca została wykonana rzetelnie, potrzebuję na to czas do końca maja. 
Tak więc recenzja pojawi się mniej więcej w ostatnim tygodniu tego miesiąca.
Dziękuję za uwagę, życzę dobrej nocy! :)

xoxo

8 komentarzy:

  1. Ja już mam swoją wizję tego, jak będzie wyglądać ta recenzja, ale nie będę Cię zniechęcać. Obiecuję tylko przeczytać dokładnie recenzję u wtedy zestawić moje przewidywania z tym, co zaprezentujesz.

    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie miejsce ! Bardzo się ciesze i dziękuje tym co zagłosowali na mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem... uch, nie wiem. Nie potrafię się wysłowić. "Zaskoczenie" nie jest dobrym słowem, bo oprócz tego czuję o wiele więcej. Dziękuję załodze Katalogu, Raikes i wszystkim na mnie głosującym.
    Ach, droga Raikes, życzę ci miłego użerania się z moim blogiem :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czułam, że tak będzie i nie jestem z tego zadowolona. Może następnym razem uda się autorowi, którego twórczości nie zna zbyt wiele osób.
    Chętnie przeczytam recenzję wytypowanego ff, życzę powodzenia podczas pisania :).

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli ci, którzy nie sa znani i których nie czytasz, i którzy nie czytają ciebie nie mają szans na recenzje.Dobrze zrozumiałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pytanie jest dziwne - oczywiście, że mają szansę. To, że tym "kierowałam się" przy losowaniu, nie znaczy że tak będzie za każdym razem.

      Usuń
  6. Kochani, to jest pierwszy raz, kiedy recenzja wchodzi w życie. Dałam Raikes wolne pole do popisu, ponieważ chcę zobaczyć, jak się sprawdzi. Dlatego proszę Was, nie wyciągajcie pochopnych wniosków - będą również typowane inne blogi, o to martwić się nie musicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to tylko pytanie wypowiedziane by rozwiać wszelkie wątpliwości i owe "pochopne wnioski". Własnie dlatego powinno być ich tu jak najwięcej by nie było żadnych wątpliwości, a ja sama jestem wdzięczna Raikles za podobna inicjatywę. Nie chciałam być źle zrozumiana.

    OdpowiedzUsuń