Przejdź do głównej zawartości

~~ Informacja

Kochani Narutowicze! 
Z żalem chciałam Was dzisiaj poinformować, że jedna ze współautorek - Yuki, postanowiła odejść z katalogu, gdyż jej sytuacja zdrowotna i brak czasu nie pozwoliły na dalszą kontynuację "zabawy".
Życzmy jej ZDROWIA, ZDROWIA i jeszcze raz ZDROWIA, oraz podziękujmy za jej wkład w życie Katalogu. Mam nadzieję, Yuki, że o nas nie zapomnisz i nie raz odwiedzisz. Jestem ogromnie zadowolona, że miałam okazję z Tobą współpracować. 

Kolejna informacja jest taka, iż ze względu na odejście Yuki (aktualizatorki Nowych rozdziałów) zwolniła się bardzo ważna posada, która musi znaleźć swojego opiekuna. Jeśli ktokolwiek z Was jest przekonany, że wyjęcie ze swojego życia 30 minut niedzieli nie będzie mu zawadzać i chce dołączyć do Katalogowego Grona, zapraszam do mnie. Kontakt: meaghan@poczta.fm (najlepiej mail!) gg: 3851889.

Osu wszystkim i miłych ferii dla osób, które tak samo jak ja, właśnie odpoczywają od szkoły. :)