Burza mózgów!

     Ostatnio na poważnie zaczęłam rozmyślać o rozwoju Katalogu. Widok wielu odwiedzin, zgłoszeń i opinii polepsza mi codziennie humor, dlatego nie chcę zaprzepaścić pracy, którą wkładamy razem z dziewczynami w Spis. Dlatego też postanowiłam napisać ten post.
     Oprócz nas - autorek, jesteście przede wszystkim wy - czytelnicy i pisarze. Katalog jest PRZEDE WSZYSTKIM skierowany do Was, dlatego postanowiłam, że zadamy Wam pytanie, które pomoże nam w dalszym rozwoju.
     Czego Wam brakuje w Katalogu? Co chcielibyście zobaczyć, jakie pomysł chcą wyjść z Waszej głowy? Liczę, że podzielicie się z nami także uwagami na temat działalności bloga, jak także podsuniecie nam rzeczy, które do spisu można wprowadzić. Z niecierpliwością czekamy!

Ekipa Katalogu

10 komentarzy:

  1. Będe pierwsza. Ok, na początku, to chciałam powiedzieć że zrobiłaś świetna robotę, nie tylko ty, jednak zanim doszły dziewczyny musiałaś sobie radzić z wielką ilością blogów sama, przynajmniej tak było jak ja dołączyłam do spisu, z moimi blogami. Unnoticed i Nikumu, też wiele wprowadziły i Yuki - dobrze zapamiętałam ? -do katalogu. Cały czas się rozwijacie, z czego się cholernię cieszę, bo wasz i spis ff są jednymi z moich ulubionych. Co do tego, co byśmy chcieli, to napewno więcej atrakcji, konkursów, no i top tygodnia, to był strzał w dziesiątkę. Nie moge sie doczekać na wywiady, bo zapowiadając się świetnie, uwielbiam takie rzeczy no i notatki literackiej wariatki, nie mam dużo czasu, więc nie miałam czasu nawet jednej w całości przeczytać, ale z tego co zdąrzyłam zauważyć fajnie się zapowiada, i dużo w nosi. A ja jestem kiepska z tym wszystkim więc muszę się w końcu za to wziąść. Może zrobicie jakieś quizy lub zróbcie nową stronę, żeby wszyscy czytelnicy mogli tworzyć historię, taką jedną wspólną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładam się do wypowiedzi Ronny chan.
    Uwielbiam wasz katalog i świetnie się spisałyście.. pf.. nadal to robicie. Podziwiam was ;) Wasza współpraca i w ogóle.
    Co do pomysłów to może.. wywiady z autorami opowiadań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi pomysł już jest od dwóch tygodni i już wkrótce wejdzie w życie. Jest to już tylko kwestia obgadania szczegółów, określenia "kto, kiedy, z kim i jak?". ;)

      W imieniu załogi dziękuję Wam za wyrażenie opinii. Z pewnością pomyślimy o nowych atrakcjach, o top dziesiątce, quizach i konkursach.

      Pozdrawiam,
      Nikumu.

      Usuń
    2. Stwierdziłam tylko fakty, i to my powinniśmy wam podziękować, bo tak szczerze to my najbardziej na tym korzystamy a wy tracicie wasz wolny czas dla nas. No i czekamy z nie cierpliwością, zwłaszcza na wywiady.

      Usuń
  3. Wyjęłaś mi to z ust, Nikumu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż mam napisać? Niewiele robię dla Katalogu, ale cieszę się niezmiernie iż ktoś to docenia :).

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie myślałyście, żeby połączyć siły z http://ministerstwo-ff-o-naruto.blogspot.com/ i http://spis-ff-o-naruto.blogspot.com/. Po co się rozdrabniać, skoro wszyscy prowadzicie katalogi blogów o Naruto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałabym być bezczelna, czy coś, ale katalog-naruto ma nieco wyższy poziom i już długą tradycję. Przez jakiś czas na nim ucichło i stąd pojawiły się nowe katalogi, ale odżywamy. Mamy dość liczną załogę - dokładnie tyle ile trzeba. Każdy jest za coś odpowiedzialny i szukanie nowych etatów tylko po to, żeby ekipy mogły się połączyć - tak na siłę, nie jest chyba czymś, co wpłynęłoby korzystnie na jakiekolwiek blogi.

      To jest moja opinia, nie wiem, jak pozostałe dziewczyny, bo akurat w tym temacie w imieniu całej załogi się nie wypowiem.

      W każdym razie mogę podziękować za komentarz i za zainteresowanie. ;)Możliwe, że kiedyś będzie to pomysł do przemyślenia.

      Usuń
  6. Cóż, nie powiem, że o tym nie myślałam, jednak nie chcę "wtryniać" się w poczynania katalogów, które powstały dobre 3 lata później po naszej działalności. Na pewno jako autorka, która poświęciła na ten katalog dobry rok swojego życia, nie zamierzam teraz poddawać się pod dyktaturę komuś innemu. Wiem, że w tym momencie wyjdę na dosyć bezczelną osobę, jednak proszę o wyrozumiałość. Troszeczkę komentarz mnie zabolał, szczególnie że mógłby być bardziej skierowany do tamtejszych spisów.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  7. hej :)
    ja równiez przyłączam sie do powyzszych głosów, ten katalog to naprawde ciężka praca i dzieki za inicjatywe.
    Mi osobiscie bardzo spodobał sie pomysł z wywiadami z autorkami blogów, to na pewno ożywiłoby stronę.

    pozdrawiam i życzę sukcesów

    OdpowiedzUsuń