INFORMACJE

Ach, czołem Narutowicze!
Piszę do Was dzisiaj, ponieważ chciałam ukazać niektóre nowości. Jak już zapewne zauważyliście - zawitał nowy szablon :) Osobiście nie jestem z niego zadowolona, ponieważ jest on dość prymitywny sam w sobie, jednak zważając na fakt, iż pod koniec lutego mam zamiar zamienić go na coś bardziej profesjonalnego sprawia, że mi pasuje. Nie wiem jak wam, więc czekam na opinię!
Meaghan przez chorobę, która ją napadła w tym tygodniu, zaczęła bawić się HTML i CSS, co zapewne widać na pierwszy rzut oka. Nie wiem czy zauważyliście, ale pojawił się wysuwany LikeBox do naszego konta na FB. Usytuowany jest on po lewej stronie. Mam nadzieję, że zwiększy to ilość lubiących. 
Dodatkowo pojawił się czat, na który zapraszam bardzo serdecznie. Mam nadzieję, że umili Wam on szperanie po blogach. 
Na razie to tyle. Niemniej jednak obiecuję, że jeszcze wiele rzeczy się zmieni i stanie się nowocześniejszych. Jak na razie czekam na Wasze opinie.

Do następnego!

3 komentarze:

  1. Co do szablonu. Przyznaję, że ten wcześniejszy był lepszy, aczkolwiek znudził mi się już, więc jak najbardziej pozywywnie witam ten nowy ;) Wchodzę i pierwsze co widzę, to Kakashi *.*
    Wprowadzacie zmiany i innowacje na stronie, za co wielki plus ;) Widać, że dbacie o ten serwis.

    Pozdrawiam i życzę sukcesów w zabawie z CSS i HTML ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, szablon sam w sobie nie jest specjalnie przykuwający wzrok, ale i tak to jakaś odmiana. Niemniej czekam na ten bardziej profesjonalny!
    Reszta zmian też wydaje się być w porządku, fajną alternatywą jest czat, gdzie można zadać jakieś pytanie, albo zwyczajnie pogadać. Widać, że katalog się rozwija (a niedawno miało się wrażenie, że stoi w miejscu, więc się cieszę).

    Przy okazji, chciałabym zawiadomić, że przeniosłam swój blog na domenę blogspot. Nie bardzo się orientuje gdzie mogę to zgłosić, byście zmieniły adres, wybaczcie *pełna pokory minka*.
    Tak więc gdybyście mogły blog aomi-aka.blog.onet.pl przemienić na aomi-aka.blogspot.com to będę niewysłowienie wdzięczna!

    I czekam na dalsze zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się ten bardziej podoba. Jestem zwolenniczką prostoty, a ten taki jest. Jestem nim wręcz zachwycona ;) Delikatny i przyjemny dla oka, nie męczy ogromem tekstur i dodatków. Wszystko jest przejrzyste i czytelne. Dla mnie bomba ;)

    OdpowiedzUsuń