Przejdź do głównej zawartości

Facebookowy fanpage!

Moi kochani!
Ze względu dużego zainteresowania naborem na administratora Katalogu, wspólnie z nowymi autorkami stwierdziłyśmy, że warto założyć spisowy Facebooka. Głównym jego celem będzie przede wszystkim ułatwienie Wam bycia na bieżąco z nowymi opowiadaniami, jak także zapewnienie Wam rozrywki i wysłuchaniu Waszych pomysłów. Nie od dzisiaj wiadomo, że Facebook zajmuje bardzo dużo naszego codziennego czasu.
Serdecznie zapraszam do like'owania. 
Jako że dopiero raczkujemy, udało nam się poprosić doświadczonych kolegów o pomoc, dlatego w zamian - z moją najszczerszą wdzięcznością - tworzę rubrykę jak PATRONI, w której znajdować się będą adresy wszystkich facebook'owych stron, które nas zareklamowały. 

Chciałabym także bardzo serdecznie powitać dwie nowe współautorki, które już wczoraj dołączyły do Naszego grona, bo bardzo długich pracach i omawianiu spraw na rzecz Katalogu. Jestem ogromnie wdzięczna, że takie osoby jak wy chcą mi bezinteresownie pomóc i nie pozwolić, aby Katalog upadł. 
Unnticed, Yuki - witajcie! Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie naprawdę owocna, a wszystkich czytelników proszę, aby mile przyjęli dziewczyny w Nasze progi. 
Powiem Wam jeszcze w tajemnicy, iż moja kobieca intuicja mówi mi, że na dniach pojawi się jeszcze parę współautorek, które także wniosą coś nowego.

Jak na razie - to wszystko. Proszę o like'owanie strony, ponieważ - jak zapewne wiecie - reklama to klucz do sukcesu.

Ossu!