Przejdź do głównej zawartości

267. Anayanna Story

Autor: Anayanna
Kategoria: Naruto OC
Opis: Myślałam nad przeszłością. We wspomnieniach widziałam złotowłosą dziewczynę, o wielkich radosnych brązowych oczach. Ubrana w zwiewne kimono zbierała kwiaty na łące. Widziałam siebie. Kiedyś.
Spojrzałam w lustro. Krwistoczerwone oczy błyszczały chorobliwym blaskiem, nadając bladej twarzy demonicznego wyglądu. Kontrastujące, nastroszone czarne włosy, opadały lśniącymi kaskadami na ramiona, spowite ciemna jedwabna suknia. Siedziałam w elegancko zdobionym pokoju, a za mną na wielkim łóżku z baldachimem spał chłopak. Na jego przystojną twarz opadały kosmyki długich kruczoczarnych włosów. Spoglądałam na niego chwile. Odwróciłam się z powrotem uśmiechając do swojego odbicia.
Nowa ja. Lepsza.
Historia Anayanny. Dlaczego tak gwałtownie opuściła Wioskę Liścia? Jak trafiła do Akatsuki i kim będzie miłość jej życia?
Zapraszam do czytania.