Przejdź do głównej zawartości

221. Yaoi Story by Nobi and Rini

Autor: ShiNobi-chan
Kategorie: Yaoi
Opis: Jestem Sasuke Uchiha. Jest wiele rzeczy których nie lubię, ulubionej rzeczy brak, cel ma ambitny albowiem nie będą to słowa lecz czyny, a marzenie... zabić pewną osobę.

Nazywam się Naruto. Nazwisko nie jest mi potrzebne. To co lubię i nie lubię nie jest nikomu do szczęścia potrzebne, więc nie będę na to tracić czasu. Marzenie i cel porzuciłem, a zastąpiłem nowym

Kocham Naruto, ale co mogę zrobić skoro jest tak daleko odemnie? Czasami czuje, że nawet moje uczucie nie pozwoli mi się do niego zbliżyć. Kocham cię... Naruto...

Naruto i Sasuke. Ich historia napisana na nowo. Miłość, ból, cierpienie, nienawiść, zazdrość i wiele innych. Miłość, która nie jest idealna, miłość Naruto i Sasuke.