210. High School Tokio [deleted]

Autor : Ronny
Kategoria: Naruto OC
Opis: Konoha; Blog bedzie opowiadac o histori z przeszlosci. Historia pokazuje jak klamstwa, tajemnice z przeszlosci, zemsta, gangi i .... miłość moze zmienic zycie.
Zacznijmy jednak od poczatku, wszystko zaczyna sie od przyjazdu Ino i Sakury do Japoni. Obie nie utrzymuja dobrych kontaktów z rodzicami i rodzenstwem. Dziewczyny juz pierwszego dnia szkoly odnajduja swoja milosc, lecz jeszcze o tym nie wiedza. Ino w oko wpada, przystojny czarnowłosy artysta. Sai, poznaje Sakure i Ino ze sowimi przyjaciółmi. Cała paczka spędza wiele czasu ze sobą, wciagajac dziewczyny do swojego świata. Świata szybkich aut, gangów, narkotyków i strachu o życie bliskich. Po kilku miesiacach Ino, chce z tym skończyc bo przeczuwa niebezpieczenstwo, lecz jej przyjaciólka nie zamierza zrezygnować, zewzględu na swojeo ukochanego, któreo juz raz stracila i nie chce znowu powtórzyc tego samego błedu. Ten dzień zmienia życie każdego z nich, a zwłaszcza Ino, która traci ukochana osobe na zawsze i nie wiadomo czy sobie z tym poradzi. Jeśli chcecie wiedziec jak sie skonczy i co jeszcze przydarzy sie bohaterom czytajcie Konoha High School.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz