Przejdź do głównej zawartości

208. Kichi no Hashi

Autor: Kieru
Kategoria: Naruto OC
Opis: „[…] Myślisz, że ci uwierzę? Co ty w ogóle wiesz o przyszłości?! – Nie spodziewała się takiego pytania, jednak już nie jedno przeszła, nie musiała dostać wiele czasu do namysłu.
- Jestem prorokiem! – Podniosła się chwiejnie i złapała się go za koszulę lekko potrząsając. - Widzę przyszłość, tej nocy miałam sen o twoim synu! – Zdziwił się, jednak pomału zaczął widzieć to, co ona mu przedstawiała. - Wiesz jak straszliwie go traktowano?! Jak go odrzucano ile przecierpiał tylko dla tego, że jego ojciec postanowił go „uczynić bohaterem”?! – Splunęłaby mu w twarz jednak się na tyle nie odważyła. – Nie rób tego!
- Więc co mam zrobić?! – Krzyknął, uwierzył jej, tej, która go bezczelnie okłamywała. – Więc co mam uczynić, aby nie zniszczyć mu życia?! – Dziewczyna uśmiechnęła się.
- Zapieczętuj go we mnie […]”