OGŁOSZENIE PARAFIALNE

Ohayo Wam wszystkim!
Ze względu na to, iż w ostatnim czasie napłynęło do katalogu bardzo wiele zgłoszeń, postanowiłam zacząć działać. Ujmując, chodzi o NOWE KATEGORIE. Dostałyśmy bardzo wiele propozycji, do stworzenia ich, jednakże chciałaby, abyście to Wy - czytelnicy, autorzy i odwiedzający Katalog, zdecydowali, jakie powinny powstać. 

Jeśli co najmniej trzy osoby zgłoszą jedną kategorię, wtedy takowa powstanie i blogi, których autorzy sobie tego zażyczą, zostaną do nich przeniesione. Bardzo serdecznie prosimy o pomoc w rozwoju Katalogu.

Ossu,

9 komentarzy:

  1. Hmm, pomyślmy... może zrobić by kategorie z gatunkami? Na przykład horror, dramat, szkolne życie, tajemnice, zagadki itp.? Blog może trafić do dwóch lub więcej kategorii i w ten sposób odwiedzający może znaleźć blog w ulubionym gatunku. Tyle mi przyszło do głowy.
    Pozdrawiam
    Blue Cherry

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm...ale jeśliby robić kategorię z gatunkami to ciężko byłoby utrzymać dotychczasową formę, która wg mnie jest jednak lepsza, bo mówiąc szczerze nie mam pojęcia do którego gatunku mogłabym zakwalifikować swoje opowiadanie. Przeplata w sobie wiele gatunków, zresztą jak większośc opowiadań. Moim zdaniem fajnie byłoby wprowadzić kategorię 'współczesność' albo coś takiego i tam byłby opowiadania, które przenoszą bohaterów Naruto do znanej nam rzeczywistości - dopiero widziałam bloga, który nadawałby się idealnie czyli Addicion Cherries Sakura czy coś takiego. Tj ja takiej estetyki nie lubię, wprowadzania współczesności do anime, więc wiedziałabym czego unikać:D
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a'propo tych gatunków to nie napisałam najważniejszego jak to zwykle bywa:D - zrobiłby się duży bałagan, gdyby każdy blog był w kilku kategoriach. Ale to tylko moje zdanie, wy prowadzicie ten katalog, wiec wiecie jak to jest:D

      Usuń
  3. Owszem, trudno jest, gdy jeden blog jest w paru kategoriach, gdy utrudnia to nam swobodne liczenie ich i sprawdzanie aktywności. Jeśli chodzi o informację, to zależało mi bardziej na tym, by powiedzieć jakie kategorie dodać, typu KushMina (Kushina i Minato), szkolne, współczesność (tak jak wcześniej zaznaczyłaś), aczkolwiek nie wiem, czy jest to potrzebne, dlatego się pytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie pomysł z conajmniej 3 użytkowników jednego katalogu jest odpowiedni, bo trochę za dużo z tym zamieszania, ale czasem przydały by sie dokładniejsze katalogi, np. w Naruto OC.
    Szczerze to nie wiem, obecny układ mnie zadowala
    mam jeszcze pytanie, dodałam głoszenie mojego bloga, za długo zostanie przyjęte? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłoszenie zostanie przyjęte na dniach, gdyż staram się nie publikować wszystkiego na jeden raz, ponieważ chcę, by nowe blogi miały okazje prezentacji na stronie głównej, aczkolwiek dzisiaj dodam troszkę więcej, niestety nie obiecuję, że Twój ukaże się dzisiaj.

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok dzięki :) nie śpieszy mi się, po prostu myślałam, że jakoś źle się zgłosiłam :)
      dzięki

      Usuń
  6. Witam :3 Spam nie przeszkadza mi bo w sumie cieszę się że mogę poznać nowe strony czy akcje. Oczywiście zgadzam się na umieszczenie mojego bloga w spisie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym nawiązać współpracę, jeśli jest to możliwe. Blog jest wprawdzie nowy i ciągle prowadzone są na nim prace ulepszające, jednak jest już gotów do przyjmowania pierwszych autorów. Może mała wymiana buttonami? Wasz jest już wstawiony. Z góry dziękuję ;3

    OdpowiedzUsuń