Przejdź do głównej zawartości

016. Pomyślę o tym jutro


Autor: Róża Pustyni

Kategoria: Naruto OC
Opis: W momencie zdałam sobie sprawę z tego, co się dzieje. Co miałam wybrać? Powinnam postąpić tak, jak podpowiada mi rozum, czy posłuchać głosu, który szepcze z klatki piersiowej? Tak jak mam rozdwojone końce moich włosów, tak i rozdwojone są moje myśli. Czułam, że na moich barkach spoczywa wielka odpowiedzialność. To, co podejmę w tej chwili odciśnie swój ślad na następne pokolenia. Czym mam się kierować? Co tak naprawdę jest najważniejsze? [...] Każdy z nas, jak usłyszy jakąkolwiek sytuację z całą pewnością powie, że postąpiłby godnie i nie kierowałby się tym, co by było dla niego lepsze. Czyżby? Tak naprawdę, człowiek sam siebie do końca nie zna. [...] Człowiek… Tak naprawdę, kim on jest?